Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Wil je zien welke oproepen actief zijn in Unity Reception? Via het Actieve Oproepvenster krijg je een duidelijk overzicht van inkomende en uitgaande oproepen die aan jou zijn gekoppeld, inclusief status zoals actief, in de wacht of geparkeerd. Daarnaast kun je optioneel oproepen in de wachtrij bekijken als je bij een callcenter bent aangesloten.
De status van een oproep kan een van de volgende zijn:
Waar kan ik actieve oproepen zien in Unity Reception?
Gebruik het Actieve Oproepvenster om inkomende en uitgaande oproepen te bekijken.
Kan ik de wachtrijoproepen aanpassen?
Ja, je kunt instellen of je oproepen in de wachtrij ziet via Instellingen > Agent > Toon wachtrijoproepen in de lijst.
Wat betekent 'geparkeerd voor'?
Dit betekent dat een oproep tijdelijk is geparkeerd en kan worden opgepakt door een andere gebruiker.
Kan ik oproepen monitoren voor andere callcenter-wachtrijen?
Ja, zolang je bent aangesloten bij die callcenters kun je deze optie configureren via de Agent-instellingen.
Hoe zie ik de opnamestatus?
De opnamestatus staat vermeld in het Actieve Oproepvenster bij de details van de oproep.
Hoe voeg je een notitie toe aan een oproep in Unity Reception?
Wil je snel een notitie toevoegen aan een oproep in Unity Reception? Dit kan eenvoudig via het Actieve Oproepvenster. Notities worden gedeeld met alle Unity-gebruikers binnen jouw organisatie. In deze handleiding lees je hoe je een notitie toevoegt aan een oproep.
2 augustus 2025
Hoe neem je een oproep op in Unity Reception?
Wil je een oproep opnemen via Unity Reception? Dat kan eenvoudig met de oproepopnameknop. Beheer je opname-instellingen met de rechtermuisknop of start, stop en pauzeer een opname met de linkermuisknop. Volg deze korte uitleg om precies te weten hoe je dit doet.
2 augustus 2025
Hoe houd je een conferentie in Unity Reception?
Een conferentiegesprek in Unity Reception is handig als je meerdere mensen tegelijk wilt spreken. Voeg simpelweg oproepen samen met de conferentieknop en beheer de conferentie met de houd-, ophaal- en vrijgaveknoppen. In deze uitleg lees je stap voor stap hoe je een conferentie start en beheert.
2 augustus 2025
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2025 - Alle rechten voorbehouden