Helpcenter

Hoe voeg je een notitie toe aan een oproep in Unity Reception?

Wil je snel een notitie toevoegen aan een oproep in Unity Reception? Dit kan eenvoudig via het Actieve Oproepvenster. Notities worden gedeeld met alle Unity-gebruikers binnen jouw organisatie. In deze handleiding lees je hoe je een notitie toevoegt aan een oproep.

  1. Klik met de rechtermuisknop op de oproep in het Actieve Oproepvenster.
  2. Selecteer de optie Notitie toevoegen.
  3. Typ een korte notitie en bevestig (zo nodig met Enter of Opslaan).

Let op:

Notities zijn zichtbaar voor alle receptionisten die Unity gebruiken. Zorg er dus voor dat deze duidelijk en relevant zijn.

Veel gestelde vragen

Kan iedereen mijn notities zien?

Ja, notities worden gedeeld tussen alle receptionisten die Unity Reception gebruiken.

Waar verschijnen de notities?

Notities zijn zichtbaar in het oproepoverzicht in Unity Reception.

Zijn notities gebonden aan de oproep of aan een persoon?

Notities zijn gekoppeld aan de specifieke oproep. Zodra de oproep niet langer actief is, blijven de notities gekoppeld aan de oproepenhistorie (indien ondersteund).

Kan ik notities gebruiken voor interne communicatie?

Ja, notities kunnen handig zijn om belangrijke gegevens of opmerkingen te delen met collega-receptionisten.