Helpcenter

Interne contactenlijst aanpassen in Unity Reception

Wil je de interne contactenlijst in Unity Reception aanpassen? Je kunt zelf bepalen welke collega’s je ziet in de standaard contactenlijst. Door gebruikers toe te voegen of te verwijderen, richt je de lijst eenvoudig naar jouw voorkeur in. Hier lees je stap-voor-stap hoe je dit doet.

Stap 1: Open de optie ‘Gebruikers beheren’

  1. Klik met de rechtermuisknop ergens in de contactenlijst van Unity Reception.
  2. Selecteer de optie Gebruikers beheren.

Stap 2: Interne gebruikers aanpassen

  1. In het nieuwe scherm zie je twee lijsten:
    • Linker lijst: Beschikbare interne gebruikers die nog niet in je contactenlijst staan.
    • Rechter lijst: Interne gebruikers die al in je standaard contactenlijst staan.
  2. Selecteer de gebruikers in de linker lijst die je wilt toevoegen aan je standaard contactenlijst.
  3. Verplaats deze gebruikers naar de rechter lijst.
  4. Klik op Ok om je wijzigingen door te voeren.

Tip: Je kunt op elk moment gebruikers verwijderen uit de rechter lijst als je de contactenlijst wilt opruimen.

Veel gestelde vragen

Kan ik externe contacten toevoegen aan mijn gebruikerslijst?

Nee, de optie ‘Gebruikers beheren’ is alleen voor interne gebruikers.

Worden mijn wijzigingen direct zichtbaar?

Ja, na het klikken op “Opslaan” wordt de bijgewerkte contactenlijst meteen actief.

Wat als ik per ongeluk een gebruiker verwijder?

Je kunt deze opnieuw toevoegen door ze terug te verplaatsen vanuit de linker lijst naar de rechter lijst via ‘Gebruikers beheren’.

Zijn mijn wijzigingen zichtbaar voor anderen?

Nee, de aanpassingen gelden alleen voor jouw persoonlijke Unity Reception-interface.

Kan ik mijn hele lijst weer terugzetten naar de standaardinstellingen?

Ja, verwijder alle aangepaste gebruikers en voeg de standaard interne contacten opnieuw toe via ‘Gebruikers beheren’.