Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Heb je een vraag of probleem dat je wilt melden? In Mijn Hallo kun je heel eenvoudig een ticket aanmaken. Met slechts een paar klikken wordt je verzoek ingediend en opgepakt. Volg de onderstaande stappen om snel aan de slag te gaan.
Er zijn twee manieren om een ticket aan te maken:
Beide opties brengen je naar het ticketformulier waar je jouw verzoek kunt indienen.
Het ticketformulier vraagt om een aantal gegevens:
Klik daarna op ‘Verstuur’.
Het ticket is aangemaakt en terug te vinden in het overzicht van jouw openstaande tickets! Jouw verzoek wordt zo snel mogelijk opgepakt.
Waar kan ik mijn ticketstatus bekijken?
De status van je ticket kun je inzien onder ‘Mijn tickets’ in het Dashboard of via de Tickets-pagina.
Kan ik een ticket aanpassen nadat ik het heb verstuurd?
Nee, verzonden tickets kunnen niet aangepast worden. Neem contact op met het supportteam als wijzigingen nodig zijn.
Hoe snel wordt mijn ticket opgepakt?
Dit hangt af van de aard van je vraag of probleem. Je krijgt statusupdates via de email en natuurlijk via Mijn Hallo.
Wat als ik geen bevestiging ontvang?
Controleer je spamfolder. Als de bevestiging ontbreekt, dien het ticket opnieuw in of neem contact op met support.
Is telefonisch contact ook mogelijk?
Ja, maar via een ticket wordt je vraag direct in het systeem verwerkt en sneller behandeld.
Betalingsgegevens (IBAN) wijzigen in Mijn Hallo
Wil je je betaalgegevens, zoals je bankrekeningnummer (IBAN), PO-nummer of factuur e-mailadres, aanpassen? Dit is snel en eenvoudig te regelen via Mijn Hallo. Volg de onderstaande stappen om je gegevens te wijzigen.
24 juli 2025
Windows 11-pc resetten: met of zonder inloggen
Wil je je Windows 11-pc terugzetten naar de fabrieksinstellingen? Of je nu nog kunt inloggen of niet, we leggen stap voor stap uit hoe je dit doet. Een reset kan handig zijn bij prestatieproblemen, systeemfouten of als je je pc wilt doorverkopen. Let op: bij een reset kun je al je bestanden en programma’s kwijtraken. Maak daarom eerst een back-up van belangrijke gegevens voordat je begint. Lees verder en ontdek hoe je dit eenvoudig zelf kunt doen.
18 juli 2025
E-mailvoorkeuren bekijken en wijzigen in Mijn Hallo
Wil je je e-mailvoorkeuren aanpassen in Mijn Hallo? Volg deze korte handleiding om je voorkeuren eenvoudig te bekijken en te beheren. Kies welke nieuwsbrieven, productupdates of uitnodigingen je wilt ontvangen. Gebruik het dashboard of de taakbalk om snel toegang te krijgen en wijzig je instellingen in een paar klikken.
12 juni 2025
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2025 - Alle rechten voorbehouden