Helpcenter

Ticket aanmaken in Mijn Hallo: Zo doe je dat eenvoudig

Heb je een vraag of probleem dat je wilt melden? In Mijn Hallo kun je heel eenvoudig een ticket aanmaken. Met slechts een paar klikken wordt je verzoek ingediend en opgepakt. Volg de onderstaande stappen om snel aan de slag te gaan.

1. Log in op Mijn Hallo

  • Ga naar mijn.hallo.eu.
  • Log in met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Na het inloggen kom je direct in het Mijn Hallo Dashboard.

2. Open het ticketformulier

Er zijn twee manieren om een ticket aan te maken:

  • Klik in het dashboard op ‘Maak een ticket aan’, óf
  • Ga via de menubalk naar de optie ‘Tickets’ en klik vervolgens op ‘Nieuw ticket’.

Beide opties brengen je naar het ticketformulier waar je jouw verzoek kunt indienen.

3. Vul je ticketinformatie in

Het ticketformulier vraagt om een aantal gegevens:

  • Omschrijf jouw vraag of probleem: Beschrijf duidelijk wat je opgelost wilt hebben.
  • Controleer of alle gegevens correct zijn ingevuld.

Klik daarna op ‘Verstuur’.

Het ticket is aangemaakt en terug te vinden in het overzicht van jouw openstaande tickets! Jouw verzoek wordt zo snel mogelijk opgepakt.

Veel gestelde vragen

Waar kan ik mijn ticketstatus bekijken?

De status van je ticket kun je inzien onder ‘Mijn tickets’ in het Dashboard of via de Tickets-pagina.

Kan ik een ticket aanpassen nadat ik het heb verstuurd?

Nee, verzonden tickets kunnen niet aangepast worden. Neem contact op met het supportteam als wijzigingen nodig zijn.

Hoe snel wordt mijn ticket opgepakt?

Dit hangt af van de aard van je vraag of probleem. Je krijgt statusupdates via de email en natuurlijk via Mijn Hallo.

Wat als ik geen bevestiging ontvang?

Controleer je spamfolder. Als de bevestiging ontbreekt, dien het ticket opnieuw in of neem contact op met support.

Is telefonisch contact ook mogelijk?

Ja, maar via een ticket wordt je vraag direct in het systeem verwerkt en sneller behandeld.