Helpcenter

Waar vind je kennisartikelen en handleidingen?

Zoek je informatie over Telefonie, Internet, Mobiel of Cloud, zoals een kennisartikel of handleiding? Hallo biedt twee handige plekken om deze te vinden: via onze website en via Mijn Hallo. In deze gids leggen we uit hoe je snel toegang krijgt.

Optie 1: Kennisartikelen vinden op de website van Hallo

  1. Ga naar hallo.eu/helpcenter.
  2. Vul steekwoorden in over je vraag, inclusief het product dat je zoekt.
  3. Of klik op één van de categorieën, zoals TelefonieMobielInternet of Cloud, om alle artikelen in die categorie te bekijken.
  4. Kun je jouw vraag niet vinden of heb je meer hulp nodig? Klik op het contactvlak onderaan de pagina.

Optie 2: Kennisartikelen via Mijn Hallo

  1. Log in op mijn.hallo.eu met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Klik rechtsboven op Helpcenter.
  3. Vul steekwoorden in over je vraag, inclusief het product.
  4. Filter op een categorie, zoals TelefonieMobielInternet of Cloud.
  5. Of klik direct op een categorie om alle artikelen binnen die categorie te bekijken.
  6. Kun je jouw vraag niet vinden of heb je meer hulp nodig? Klik onderaan op Maak een ticket aan.

Veel gestelde vragen

Kan ik kennisartikelen lezen zonder in te loggen?

Ja, op hallo.eu/helpcenter kun je artikelen vinden zonder inloggen.

Hoe vaak worden de kennisartikelen bijgewerkt?

Artikelen worden regelmatig geüpdatet zodat ze actueel blijven.

Wat kan ik doen als het Helpcenter mijn vraag niet beantwoordt?

Neem contact met ons op via de contactmogelijkheden op de website of Mijn Hallo.