Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Maak je gebruik van een KPN ÉÉN Mobiel abonnement via Hallo? Dan kun je veel zelf regelen via onebase.io. Hiermee heb je altijd controle over je instellingen, belminuten en dataverbruik. Ontdek hier wat je allemaal kunt doen in OneBase.
Na het inloggen op onebase.io met je gebruikersnaam en wachtwoord kun je:
Zo houd je eenvoudig overzicht en controle over je mobiel abonnement.
Wat is OneBase?
OneBase is een online platform waarmee je jouw KPN ÉÉN Mobiele instellingen beheert.
Wat kan ik doen als ik mijn PUK-code nodig heb?
Log in op OneBase en bekijk je PUK-code in je beheerscherm.
Kan ik mijn belbundel uitbreiden via OneBase?
Nee, hoge wijzigingen zoals het uitbreiden van je bundel regel je via je accountmanager of Hallo klantenservice.
Hoe blokkeer ik mijn SIM-kaart?
Ga naar de SIM-kaartopties in OneBase en kies voor blokkeren. Volg de instructies en bevestig je actie.
Wat als ik niet kan inloggen op OneBase?
Controleer je inloggegevens. Neem contact op met Hallo als je geen toegang hebt.
Wat te doen als je mobiele telefoon kraakt?
Hoor je een krakend geluid uit je telefoon? Dit kan verschillende oorzaken hebben, zoals stof in de luidspreker, een softwareprobleem of een defecte luidspreker. Met deze eenvoudige stappen kom je erachter wat er aan de hand is en hoe je dit kunt oplossen.
11 juli 2025
Waarom je data roaming moet uitschakelen op zee
Ga je varen op zee? Data roaming kan op zulke momenten voor onverwacht hoge kosten zorgen, omdat je telefoon verbinding maakt met maritieme netwerken zoals MCP (Maritime Communications Partner). In dit artikel leggen we stap-voor-stap uit hoe je data roaming uitschakelt en welke alternatieven er zijn voor internet op zee.
27 juni 2025
Hoe vraag ik een nieuw mobiel abonnement aan?
Wil je een nieuw mobiel abonnement afsluiten bij Hallo? Laat het ons weten — we regelen het graag voor je. In dit artikel lees je precies welke informatie we nodig hebben om je aanvraag snel en probleemloos te verwerken. Zo kun je binnen no-time aan de slag met je nieuwe simkaart of eSIM!
24 juni 2025
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2025 - Alle rechten voorbehouden