Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Wil je als ondernemer geen hoge investeringen in een fysieke telefooncentrale en het onderhoud en de beveiliging ervan? Dan is Hosted VoIP de ideale oplossing. Je medewerkers bellen via de cloud en je beschikt over een virtuele telefooncentrale in ons beveiligde datacenter. Gebruik je Microsoft 365? Dan beschik je met een slimme belapplicatie over vergelijkbare mogelijkheden.
Bellen en gebeld worden
Doorverbinden
Wachtstand
Doorschakel opties: (bezet, geen gehoor, niet bereikbaar)
Alle hosted VoIP Basis opties +
Bellen met softphone/app
Voicemail naar e-mail
Verkort kiezen
Wachtmuziek
Belgroep
Dag/nacht schakeling
Met je eigen virtuele telefooncentrale in de cloud beschik je over ongekend veel functionaliteiten. Professionele keuzemenu’s, klantvriendelijke wachtrijsystemen, callcenter functies, koppeling van vast naar mobiel, chats, video’s en conference calls. Belangrijk voor de bereikbaarheid, klantvriendelijkheid, productiviteit en professionalisering van je bedrijf.
Professionele telefooncentrales in beveiligde datacenters. Daardoor is de kans op storing of uitval minimaal
Jouw virtuele telefooncentrale hosten we op meerdere datacenters die we zelf beheren.
Vast laag tarief per maand op basis van gewenste functionaliteiten en aantal medewerkers
Hallo, het beste advies
Je ontvangt per e-mail de inlog voor jouw telefooncentrale. Wanneer je kiest voor bellen met een app of softphone dan kan je direct bellen en gebeld worden! Eventuele apparatuur ontvang je een dag later en zodra je aangesloten bent op internet kan je ook daar direct mee bellen.
We denken graag met je mee over wat zakelijke bellen via internet voor jouw bedrijf kan bieden. Laat ons weten wat je vragen en wensen zijn. Samen komen we tot de oplossing die naadloos past bij jouw business.
Vul het formulier in, dan nemen we zo snel mogelijk contact op om te bespreken wat we voor jou en jouw onderneming kunnen betekenen.
Wat heb ik nodig voor VoIP?
De basis voor VoIP is internet, een internetverbinding is dan ook essentieel. Om bereikbaar te zijn is een telefoonnummer van belang, dit kan een nieuw nummer zijn, maar kan ook een bestaand nummer zijn. Verder kan gekozen worden uit diverse VoIP-apparatuur, hierin adviseren we je graag.
Welke internetverbindingen zijn geschikt voor VoIP?
Praktisch iedere internetverbinding is geschikt. Dit kan zowel dsl of glasvezel zijn of via de kabel. Wij gaan graag voor je aan de slag voor de beste internetverbinding.
Bij een snelle internetverbinding hoort geschikte apparatuur, wij beschikken over ruime kennis voor een goed advies.
Hoe werkt VoIP?
VoIP (Voice over Internet Protocol) staat voor bellen via internet. Waar voorheen ISDN-lijnen werden gebruikt, wordt nu een klein gedeelte van de internetverbinding gebruikt voor spraak. Per gesprek wordt ca. 100Kb aan data gebruikt. Een eenvoudige 20 / 2 DSL verbinding is al geschikt voor zo’n 8 - 10 gelijktijdige gesprekken.
Benieuwd hoe je zakelijke telefonie en hybride werken kunt combineren? Wij leggen het in dit artikel uit. Inclusief wat je ervoor nodig hebt!
VoIP CRM integratie maakt het mogelijk om VoIP-providers aan je CRM-account te koppelen. Maar wat zijn de zakelijke voordelen?
VoIP biedt bedrijven talloze voordelen. Toch is nog niet iedereen overgestapt. Er heersen nog veel misverstanden over VoIP. We noemen er 7.
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2024 - Alle rechten voorbehouden