Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Oplossingen
Kennis
Support
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Producten
Alles over onze producten
Bedrijfsapplicaties
App- en webdevelopment
Hardware
Steeds meer ondernemers in het MKB weten Hallo te vinden bij vraagstukken over ICT-communicatie. In deze blog gaan consultants Laslo Zijlstra en Niels Kraakman en Business Developer Joost Merkx in op vragen die werden ingestuurd door luisteraars van onze IT Support Cast. Benieuwd of jij met
dezelfde vraagstukken te maken hebt? Lees dan snel verder.
Bellen, mailen, appen of een praatje bij de koffieautomaat. Communiceren met klanten of collega’s kan op talloze manieren. Dat kan soms best overweldigend zijn. “Niet voor niets bestaat er zoiets als communicatiestress”, zegt Niels. Het is daarom heel waardevol om als bedrijf helder te maken hoe je onderling communiceert. “Maak er intern afspraken over”, adviseert Joost. “Breng in kaart welke communicatiemiddelen er worden gebruikt binnen de organisatie en spreek vervolgens af welke je wanneer inzet.”
Vergaderen doe je allang niet meer met z’n allen aan de vergadertafel. In een online omgeving kan iedereen deelnemen; of je nu op kantoor, in de auto of thuis aan de keukentafel zit. Maar hoe maak je deelnemers daadwerkelijk betrokken? En hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat mensen met een beperking ook probleemloos kunnen deelnemen? Daarvoor is het volgens Laslo zaak om de online en fysieke werkplek slim in te richten. “Als klanten aan de slag willen met hybride vergaderen, brengen we altijd eerst de fysieke werkplek in kaart. Hoe ziet de ruimte eruit en welke aansluitingen zijn er al aanwezig? Natuurlijk willen we ook weten wie de gebruiker is en waarvoor hij of zij de ruimte gaat gebruiken. Met al deze informatie kiezen we de juiste tools en technieken om een werkplek in te richten waarop de gebruiker moeiteloos kan werken. Ook op locatie.” Je leest het: hybride vergaderen is maatwerk.
Hopelijk hebben bovenstaande antwoorden je kennis over ICT-communicatie weer wat vergroot. Is jouw vraag onbeantwoord gebleven? In aflevering 13 van de IT Support Cast beantwoorden Laslo, Niels en Joost nog veel meer prangende vragen van luisteraars en gaan ze dieper in op de vragen hierboven. Heb je een andere vraag? Of wil je meer weten over hoe onze ICT-oplossingen écht voor jou werken? Neem dan gerust contact met ons op. Laslo, Niels of één van onze andere collega’s staan je graag te woord.
Wil je nog meer weten over aankomende trends en ontwikkelingen? Beluister dan aflevering 14 van de IT Support Cast.
Bel ons voor een vrijblijvend oriënterend gesprek. Je kunt ons bereiken via 088 25 50 100. Word je liever gebeld? Dat kan ook. Vul hier het formulier in om een afspraak te maken. Dan bellen wij jou wanneer het jou uitkomt.
Mijn Hallo
Een compleet overzicht van al je diensten onder 1 dak
Populaire producten
Kennis
Wij zijn Hallo
Locaties
Aanmelden
Support
© 2024 - Alle rechten voorbehouden